Контакти

Контакти с
Д-р Алексиеви

Контакти в нашите социални медии, може да следите за актуални промоции и оферти.  Инфорамация и полезни съвети относно дерматология и естетика.

Естетична и Клинична дерматология „ Д-Р АЛЕКСИЕВИ“ Ви предлага специализирани медицински услуги в областта на  клиничната дерматология и венерология и естетичната медицина.

Естетичната дерматология е съюзник на всеки модерен човек, като му помага да поддържа естествения и здрав вид на кожата си, независимо от пола и възрастта.

Наша мисия е да предоставим на пациентите си висок стандарт за грижа, индивидуален подход и избор на най-подходящите инжекционни и апаратни медицински процедури.

Д-р Яна Димитрова – Алексиева & Д-р Теодор Алексиев

Д-р Алексиева завършва медицина в Медицински университет Пловдив през 1989г. Специализира в клиниката по Кожни и венерически заболявания към Медицински университет Пловдив.

2000г. придобива специалност по кожни и венерически заболявания.

Член е на Българското Дерматологично Дружество и Българският Лекарски Съюз, Българска асоциация на естетичните дерматолози.

От 2000г. работи в самостоятелната си практика в гр. Карлово. Извършва прегледи, диагностика и лечение на кожни и венерически заболявания. Ежегодно участва в български и международни дерматологични форуми.

Има сключен договор със Здравната каса.

Д-р Алексиев е дерматолог към Катедра Дерматология и Венерология в Кожна клиника на Медицински университет Пловдив.2016г. завършва специалност медицина в Медицински Университет Пловдив.2022г. завършва своята специализация към катедра Дерматология и Венерология.2017г. асистент към Катедра Дерматология и Венерология на МУ-Пловдив. Практически курсове за работа с дермални филъри, ботулинов токсин и мезотерапия. Квалификация за работа с лазерни апарати, безоперативен лазерен лифтинг. Практически курсове по дерматоскопия и дерматохирургия.